Search This Blog

Translate

Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

Bezoek mijn nieuwe pagina over Nulpuntenergie!

Bij deze wil ik via dit filmpje mijn nieuwe pagina introduceren over VRIJE ENERGIE.
De pagina staat binnenkort boordevol informatie over deze wereldwijd groeiende zoektocht naar de heilige graal die vrij-of nulpuntenergie heet.












Mijn naam is Frank Bonte.
Ik ben geboren op 25 dec. in 1937.
Na werkzaam te zijn geweest in de electronica- en computer service, besteed ik nu mijn tijd aan onderzoek naar 
nulpunt-energie. (fijnstoffelijke energieën) en oplossingen voor de problemen rond de electrostress (straling). Via de website geef ik bekendheid aan de ontwikkeling van schone energie en technieken voor therapeuten.
Hiermee wil ik een bijdrage leveren aan een betere en schonere wereld.

Hier meer informatie over Frank. Veel kijk en luister plezier. De overige delen kun je hier zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten