Search This Blog

Translate

Pagina's

maandag 4 oktober 2010

9 oktober Festival Deniesa Rocksteady Bussum...

Beste gelijkgestemden,

9 oktober organiseert Deniesa (De Nieuwe Samenleving, een vervolg van de beweging achter 
Nieuw Nederland) een festivalmidaag en avond. Een begin van een groeiende festival 'heartbeat'. 

De middag wordt ingevuld met twee lezingenseries. Onder andere Iwanjka Geerdink en Martijn Brasem zullen een boekpresentatie geven over de boeken die ze geschreven hebben (uiteraard met veel interactieruimte). 

In het avonddeel maken deelnemers zelf muziek (spontaneous jam), overgaand in 'disco Deniesa'. Kevin (nbn-er ook) is onze DJ aldan. Ik heb gevraagd om mix van '70/'80/'90 en wellicht ambient / lounge. Als het maar dansbaar is en aansluit in de sfeer. Dansen op blote voeten is helemaal ok...;-)

Rocksteady is een klimhal (ik ben zelf rotsklimmer), kent een bijzonder ambiance voor een dergelijk feest (nagebouwde rotsmuur). De presentaties worden in een zaal net naast de hal gegegeven.

Kinderen zijn -juist- welkom. Ik zelf ben er al vanaf rond 11 uur (ik ga klimmen;-)). Kinderen kunnen bv een dag klimmen, er is een buiten 'klimtuin', cafe / bar, etc. We regelen samen 'oppas' voor de kinderen. Jeanne, mijn dochtertje van drie is er ook...

Meer informatie vindt je hier:
http://www.deniesa.nl/festival/9-oktober-2010-rocksteady-bussum/programma

En meer over waarom DeNieSa:
http://www.deniesa.nl/introductie/waarom-deniesa

Ik hoop dat jullie komen. Een mooie gelegenheid om andere nbn-ers te treffen ook (er staan meerdere nbn-ers, onder andere Cora) op de deelnemerslijst, die lijst vind je overigens ook op de website.

"The Wind of Change"...

Zongroet,
Iwanjka



Geen opmerkingen:

Een reactie posten