Search This Blog

Translate

Pagina's

dinsdag 17 augustus 2010

Het Hele Verhaal


Een tijd geleden kwam ik weer eens op de website van Johan Oldenkamp. Een hele wakkere vent wat mij betreft en bovendien een hele goede presentator. Hij kan zaken goed in een bepaald licht zetten wat voor mij de deur naar nieuwe inzichten wijd open zet. Hij kan het mooi vertellen zonder moeilijk jargon. Zelf heeft hij een broertje dood aan jargon en wil alles simplificeren. 
Al met al een presentator, wetenschapper en filosoof naar mijn hart.


Hij schrijft ook interessante boeken over allerlei onderwerpen, filosofie, vrije energie, astrologie, numerologie en noem maar op. Ze zijn te koop in boekvorm en gratis online te lezen als e-boek in pdf vorm.

Nu heeft hij in 4 delen zijn gehele werk vertaald naar een video/powerpoint presentatie waarin hij allerlei onderwerpen als een holistische puzzel in elkaar zet. Heel vernuftig en voor mij weer een grote openbaring hoe het leven in elkaar steekt. Hij leert je veel over verbindingen tussen symboliek, politiek, samenleving, karakters persona, gezondheid, biologie, pyramides en nog veel meer. De vierdelige serie noemt hij dan ook het hele verhaal.

Het geheel is opgenomen door de webmaster van de website Anarchiel en heeft, wat mij betreft, een hoge productiewaarde. Alles wordt duidelijk weergegeven in de video met voorbeelden uit zijn powerpoint- presentatie en Johan legt het kalm en duidelijk uit. Een echte aanrader voor mensen die op zoek zijn naar hun eigen waarheid en naar antwoorden op vele levensvragen.

De filmpjes zijn hier of hier te vinden. Zet wel een pot koffie of thee want het is een lange zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten